جشنواره ها
سینما
بازیگران
شبکه خانگی و تلوزیون
آخرین اخبار
داغ ترین اخبار
اخبار بازیگران
اخبار فیلم ها
مشارکتکنندگان
ایجاد
راهنمای مشارکت در فیلسین
ویدیو ها
تصاویر
موقعیتهای عجیب یک دنیای واقعی
پرویز شهبازی در تمامی فیلمهای خود ثابت کرده است که کارگردان خوبی است که در اجرای میزانسنها، نوع بازی گرفتن از بازیگران و حتا آماتورها و نزدیک شدن به فضای مد نظرش موفق است اما «مالاریا» شاید یکی از ضعیفترین فیلمهای کارنامه او در قیاس با شخص خودش باشد وگرنه این فیلم میتوانست فیلمی قابل قبول و حتا خوشساخت برای فیلمسازی جوان یا کار اولی به حساب آید.
تنهایی پرهیاهو
مديری نشان میدهد كه در نخستين گامش بهعنوان كارگردان سينما موفق كار كرده است. ضعفی اگر هست به فيلمنامه سرشار از حفره و ابهام مربوط میشود كه با هيچ كاغذ ديواری پرزرق و برقی نمیتوان سوراخ سنبههای آن را پر كرد.
ریسک بزرگ
در سینما و تلویزیون ما کمتر پیش آمده که دنبالهای برای یک کار ساخته شود و قدمی رو به جلو باشد. از چند گانه «اخراجیها» گرفته تا نمونهای مثل سریال «ستایش» که روایت و ساختاری باری به هر جهت داشتند و با واکنش منفی منتقدان روبهرو شدند.
صورتکهای سخنگو ۷
شخصیتپردازی کلیشهای و بدون پیشزمینهی منطقی، مهمترین ضعف فیلم «چهارشنبه» است.
صورتکهای سخنگو ۶
تهران در «مالاریا» بیشتر در قالب سرک کشیدن دوربین به جاهای مختلفش ترسیم میشود تا این که بخواهیم نقشه و خط مشیای برای این تصاویر متصور باشیم. جاهای مختلف از بالای شهر تا حومهی شهر نشان داده میشود بدون آن که ارتباط آن با آدمها و روند منطقی داستانپردازی فیلم مشخص شود.